Головна Послуги Створення КУА

Створення КУА

Досвід -
це гарантія
13
років
Професійного
досвіду
Репутація -
це важливо
213
КІФ
Успішно
створених КІФ
Працюємо
на результат
30
млрд грн
Досвід управління
активами 30₴ млрд
На відміну від конкурентів

надаємо
повний пакет
послуг

Залишились питання?
Ми готові проконсультувати та надати відповіді.
Консультація
експерта

Послуга Створення КУА буде актуальною для тих, хто має намір управляти власною КУА та розвивати такий бізнес як управління активами інститутів спільного інвестування. Як же створити компанію з управління активами?

 

Реєстрація компанії з управління активами – це процес тривалий і займає декілька місяців. Ви можете самостійно розібратися в процедурі отримання ліцензії КУА та забезпечити дотримання Ліцензіатом усіх нормативів, встановлених Ліцензійними умовами, що регулюють цю діяльність. Але якщо є бажання скоротити час на аналіз нормативно-правових актів, підбір сертифікованих спеціалістів, підготовку необхідних пакетів документів та організацію процедури їх підписання, можна скористатися нашою послугою створення КУА.

 

В рамках послуги наші досвідчені фахівці нададуть фахові поради по створенню компанії з управління активами, підготують пакети документів з врахуванням всіх нюансів та вимог для всіх етапів по отриманню ліцензії, починаючи з реєстрації юридичної особи та відкриття рахунків у банку. Розроблять у відповідності з вимогами чинного законодавства України необхідні внутрішні документи з питань здійснення професійної діяльності та з питань фінансового моніторингу.

 

Ми підберемо команду сертифікованих осіб у відповідності до законодавчих вимог, організуємо процеси підписання всіх необхідних документів, та проходження аудиторської перевірки Ліцензіата. Сформуємо пакет документів відповідно до вимог чинного законодавства та подамо до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з метою отримання ліцензії для нової КУА.

 

В результаті в максимально короткий термін з мінімальними витратами часу замовник отримає компанію з Ліцензією КУА та внутрішніми документами, що відповідають вимогам чинного законодавства. Ми також здійснюємо створення інститутів спільного інвестування (КІФ та ПІФ).

Готові до співпраці?

Оформіть
заявку
на послугу

Заповніть форму заявки і наш фінансовий експерт зв'яжеться з Вами

оформити
заявку
Створення КУА

поширені запитання
про послугу

Хто може бути засновником КУА?

Засновники КУА – юридичні та фізичні особи, резиденти/нерезиденти.

Частка держави в статутному капіталі компанії з управління активами не повинна перевищувати 10 відсотків.

У складі учасників (акціонерів) КУА не можуть бути фізичні особи, які мають не погашену або не зняту в установленому законодавством порядку судимість за злочини проти власності, у сфері господарської діяльності та/або у сфері службової діяльності та володіють прямо чи опосередковано акціями (частками) у розмірі 10 і більше відсотків статутного капіталу компанії з управління активами.

Засновник КУА повинен підтвердити достатність власних коштів для формування статутного капіталу КУА. Розмір статутного капіталу компанії з управління активами повинен становити не менше 7 000 000 грн.

Які вимоги до приміщення КУА?

Приміщення, в якому КУА здійснюватиме професійну діяльність, повинно належати КУА, або компанія повинна мати право користування приміщенням (договір оренди, суборенди тощо), з доданням акта приймання-передавання цього приміщення (за наявності) та плану приміщення (із зазначенням його розміру).

Приміщення обов’язково має бути нежитловим, із загальною площею  не менше ніж 30 м кв., і має бути повністю відокремленим, тобто одночасно не використовуватись іншими юридичними особами. КУА зобов’язана забезпечити доступ до приміщення інвалідам та маломобільним категоріям населення.

Біля входу в приміщення компанії з управління активами, та/або в холі будівлі, в якій вона знаходиться, повинна бути вивіска із зазначенням найменування та місця розташування КУА (поверх та номери кімнат за наявності).

Приміщення КУА повинно бути обладнане охоронною, протипожежною сигналізацією та забезпечене цілодобовою охороною – що підтверджується договором користування приміщенням або окремим договором щодо цілодобової охорони.

Які вимоги до персоналу КУА?

Компанія з управління активами повинна мати сертифікований персонал – не менше 3 сертифікованих фахівців (у тому числі керівник), які здійснюють діяльність з управління активами. Особа, яка займає посаду головного бухгалтера, або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку КУА, повинна мати документ про підвищення кваліфікації шляхом підготовки за типовою програмою професійної підготовки бухгалтерів професійних учасників фондового ринку.

Зазначені особи, не можуть бути посадовими особами, сертифікованими фахівцями в іншому професійному учаснику фондового ринку. Компанія з управління активами повинна мати службу внутрішнього аудиту або окрему посадову особу – внутрішнього аудитора.

Керівник КУА, головний бухгалтер (особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку), керівник служби внутрішнього аудиту (контролю) або внутрішній аудитор повинні мати бездоганну ділову репутацію.

Які додаткові витрати по створенню КУА, крім вартості послуги?

Додаткові витрати по створенню компанії з управління активами це: витрати на нотаріальні та реєстраційні послуги, послуги аудиторської фірми, оформлення сайту, виготовлення печатки, держмито за видачу ліцензії, сплата членських внесків до Української асоціації інвестиційного бізнесу, витрати на заробітну плату працівників з урахуванням податків.